Sommarlov!

SKOLAVSLUTNING!!!
Det känns som om det är vanlig fredag, inte som om sommarlovet börjar. :/
Jag och Saga sitter här och skriver just nu. Eller, jag skriver och Saga säger vad jag ska skriva. Eller inte..
Världens tråkigaste, men... ( K-M håller inte med.. )
Vi fick tyvärr inte sjunga (vilket hela skolan hoppades på.. ), eftersom bara niorna fick spela och sjunga. ( Bajs )
Sen höll ju rektorn sitt jätteintressanta tal. ( *Gäsp*) I år handlade det om att man skulle göra något nytt i sommar.
"Hmm, kanske hasch? Eller vodka?" (Vi)
Nädå. Talet var ovanligt kort i allafall (yes)
Många i min ( Klara-Maria) klass kom på att vi bara har två år kvar tillsammans och blev lite ledsna. Till hösten börjar ju vi i åttan. ( 8V WOOHOO )
Saga: Okeej...
Trevlig sommar!!
P.S. Jag (Saga) ska kanske följa med till K-Ms farmor och farfar!! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!