Jamen då så!

Imorgon drar jag (Klara-Maria)  till min farmor och farfar. Åker halv nio på morgonen med buss och det tar 2 timmar och 45 minuter att åka dit med buss. Så jag behöver en massa fika och musik. Men det är bättre än att åka 17.15 och vara framme 22.35. Den bussen skulle man byta och den var jätteskum.
Sen stannar jag där till på fredag, och då kanske min familj kommer och firar midsommar. Annars så vet jag inte.
Jag kommer nog inte kunna blogga så mycket så Saga får sköta det, om hon kan. Hon drar nämligen till Åre.
Men jag tar med mig kameran så när jag kan så lägger jag upp en massa härliga bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!