Hemma..

Ja, det blev ju inget till K-Ms farmor och farfar. Så nu är jag hemma och städar. (yipee!) Jag vaknade imorse tidigt p.g.a magknip. Inte kul. Men jag fick en Alvedon eller ngt så nu känns det mycket bättre :). Jag var i Åre bara över dan igår och bar lite grejer.. Men tyvärr sov vi inte över där :(.
Okej, nu ska jag kanske komma till saken.. Min familj ska i sommar vara hemma ovanligt mycket. I vanliga fall, reser vi som galningar till släkt eller utomlands. Men i år ska vi bara till f o f, m o m och till Lettland kanske. (har aldrig varit där!!) Men det blir säkert kul;). Ni har antagligen slutat läsa vid det här laget, men ha en bra sommar!

//Saga


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack! <33
avundsjuk.blogg.se

2012-06-17 @ 16:33:00
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!