Glad midsommar!

Okej, jag vet. Det var igår.
Men jag hade fullt upp och var på ett midsommarfirande från 14-23 igår.
 Jaa.. Idag vaknade jag tio i elva som är ovanligt sent för att vara mig! 
Intresseklubben antecknar. Jag tänkte vara med en kompis idag.
Kanske K-M? Ska kolla om det går.
Nu har jag fått veta att jag och min familj åker på tisdag på väg mot Öland.
Vi ska stanna lite då och då eftersom att vi tar bilen.
Och då är det så att jag kanske inte har en sådan stor tillgång till en dator..
Jag kommer att vara borta då typ ända tills skolan börjar.
Eller ja, nästan.
 
Här kommer lite bilder:
 
Ahhh! Scary..
Creepy..
flum..
 
..och så Johnny Depp såklart!
 
Det var väl allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!