*Gäsp

Jag vaknade i morse tio i "åtta"
och stängde då av alarmet som skulle ringa kl åtta. 
Det är så att jag skulle ta min lillebror till fotbollskolan som börjar klockan nio.
Så då väckte jag honom och han började motvilligt gå upp ur sängen.
 
Sen säger pappa:
"Men Saga, ni behöver inte gå upp så tidigt. Det räcker ju att åka runt tio i"
 
 Vad menar han? Ska jag gå upp halv eller? Då skulle vi ju komma för sent!
"Klockan är ju bara sju.."
 
Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... oj då. 
Då gick jag och la mig igen, men kunde inte somna om =P.
 
Nu har mitt kreditkort kommit!
 

Ha det bra, varm choklad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!